Sąlygos ir taisyklės

DVIRAČIŲ PIRKIMO-PARDAVIMO ELEKTRONINĖJE PARDUOTUVĖJE TAISYKLĖS

  1. Pardavėjas – UAB BALTIK VAIRAS, įmonės kodas 110599930, PVM mokėtojo kodas LT105999314, adresas – Pramonės g. 3, Šiauliai, LT-78133.
  2. Pirkėjas - 1) veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) juridinis asmuo.
  3. Prekės – dviračiai (vaikiški, miesto, kelionėms, kalnų, elektriniai).
  4. Pirkimo sutarties sudarymas:
    4.1 Elektroninėje parduotuvėje prekių įsigijimas galimas užsiregistravus ir sukūrus paskyrą klientų sistemoje arba be registracijos pateikus reikalaujamus nurodytus duomenis. Visi pateikti Pirkėjo duomenys yra saugomi remiantis Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.
    4.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta įvykdžius šias sąlygas:
    4.2.1. Pirkėjas suformuoja elektroninėje parduotuvėje Prekių krepšelį;
    4.2.2. Pereina prie apmokėjimo;
    4.2.3. Užpildo laukus įrašydamas privalomus asmens duomenis, pristatymo adresą;
    4.2.4. Pasirenka apmokėjimo būdą ir apmoka (arba sudaro lizingo sutartį). Galimi du apmokėjimo būdai – Paysera bei išsimokėtinai sudarant sutartį su „SB lizingas“;
    4.2.5. Susipažįsta su Pirkimo sąlygomis bei taisyklėmis ir pažymi, kad su taisyklėmis sutinka;
    4.2.6. Elektroniniu paštu Pirkėjo gautas Užsakymo patvirtinimas yra laikomas, kad užsakymas priimtas ir pradėtas vykdyti.
  5. Šalių įsipareigojimai:
    5.1 Pirkėjas, pateikęs Prekių užsakymą ir įvykdęs visas 4.2 punkte numatytas sąlygas, atšaukti užsakymą gali per 1darbo dieną susisiekęs el. paštu arba elektroninėje parduotuvėje nurodytu telefono numeriu ir nurodęs atšaukimo priežastį. Atšaukus užsakymą per 1 darbo dieną, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus Pirkėjui į jo nurodytą sąskaitą per 5 darbo dienas.
    5.2. Pirkėjas privalo priimti užsakytas Prekes.
    5.3. Jei Pirkėjas prekių pristatymo metu be svarbių priežasčių atsisako priimti prekes, privalo apmokėti pristatymo išlaidas.
    5.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas Prekes Pirkėjui per 5 darbo dienas Pirkėjo nurodytu adresu. Prekė pristatoma supakuota kartoniniame voke (nusuktu vairu ir pedalais), kuris užtikrina prekių saugumą nuo pažeidimų transportavimo metu. Pirkėjas pats turi tinkamai jį surinkti ir pasiruošti tinkamam Prekės eksploatavimui.
    5.5. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui prekių per 5.4. punkte numatytą terminą ir Pirkėjui pareikalavus, įsipareigoja grąžinti pinigus per 5 darbo dienas.
  6. Atsiskaitymas:
    6.1. Paysera sistema.
    6.2. Lizingu: internetinėje parduotuvėje prekes galima įsigyti išsimokėtinai. Sudarius vartojimo kredito sutartį, prekė pristatoma iš karto, o už ją mokėsite Jums tinkamo dydžio įmokas kas mėnesį. Prekes išsimokėtinai galima įsigyti sudarius sutartį su „SB lizingas“.
  7. Prekių kaina:
    7.1. Kainos, pateiktos elektroninėje parduotuvėje, nurodytos su PVM;
    7.2. Į prekės kainą yra įskaičiuota pristatymo kaina;
    7.3. Pardavėjas pasilieka teisę keisti kainas.
  8. Prekių kokybė, suteikiama garantija ir grąžinimas:
    8.1. Visos Prekės atitinka EN ISO standartus;
    8.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios Prekės savo spalva ar kitais parametrais gali neatitikti realios Prekės dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
    8.3. Visa informacija apie suteikiamas garantijas Prekei.
    8.4. Prekes galima grąžinti per 14 d. nuo įsigijimo dienos pateikiant pirkimą patvirtinantį dokumentą*.
    8.5. Grąžinama Prekė privalo būti originalioje nepažeistoje pakuotėje, nepažeista ar kitaip nesugadinta.
    *Antžeminės transporto priemonės (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 87.00) pagal pirkėjo prašymą pakeisti analogiška preke arba grąžinti pinigus, gali būti netenkinamas. Sutikus pardavėjas gali pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino vartotojas pats, ar trečiųjų asmenų padedamas.
  9. Ginčų sprendimų tvarka
    9.1 Visi ginčai sprendžiami bendru šalių sutarimu, o nepavykus – vartotojų skundus nagrinėjančiose instutucijose esančiose Šiauliuose, arba Šiaulių teismuose.